אני ומשפחתי - פעילות לרגל יום המשפחה

פעילות כתיבה שאני נוהגת לערוך בסמוך לציון יום המשפחה.





פעילות המזמנת שיח ובירור על מושגים כמו: נפשות (כמה נפשות אנו במשפחה וההבדל בין מספר נפשות למספר אחים), אח בכור, צעיר, "סנדוויץ", מקומי במשפחה, שם משפחתי.
המראה שלי : צבע עיניים, שיער..., סימנים המיוחדים רק לי  -  לחלק זה אני מבקשת להצטייד במראות קטנות המאפשרות לילדים לחקור את הפנים שלהם.
מה אני אוהב: בבית הספר, לאכול, לעשות בשעות הפנאי...

הכי חשוב, לא לשכוח לתת לילדים לשוחח על הדברים הללו אחד עם השניה, כדי שההיכרות לא תשאר רק בינם לבין עצמם -  זו הזדמנות מצוינת להכיר גם את החברים לספסל הלימודים.

להורדת הקבצים יש ללחוץ :
**לאחד ההדפסה משכפלים את הקבצים גב אל גב.

לאחר פעילות זו, ניתן כפעילות המשך, ליצור את המשפחה שלי בעזרת צדפים ושאריות בדים:




יום משפחה שמח!
-------------------------------------------------------------------------------
ניתן למצוא אותי גם בפייסבוק Naama Meiri Makov

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אותיות דגושות ורפות

משחקים ללימוד הקריאה

"אוצרות הסיפור שלי" - מטלת קריאה לחופשת הפסח