החידה השבועית של שופי ינשופי

את הרעיון לפינת אתגר בכיתה הגיתי באיקאה כאשר ראיתי את בובת הינשוף המתוקה הזו.
מיד רכשתי גם מסגרת לתמונה והרי פינת אתגר -
"החידה השבועית של שופי ינשופי."


פעם בשבוע אני מחליפה את החידה והילדים יכולים לגשת לפינה בסיום משימה ולנסות לפתור.
כאשר החידה מחייבת כתיבה (למשל השלמת מספרים בלוח מאה שחלקו ריק) אני מוסיפה על מדף ליד דפים משוכפלים עם החידה.
הילדים מניחים לי את הדפים הפתורים והם מקבלים משוב משופי ינשופי. באמת :)

שופי ינשופי בדק לתלמידה את העבודה. המשימה היתה למצוא לכל אות בא"ב מילה של חורף.


בתום השבוע אנו מתייחסים לחידה ופותרים יחד, אני מציינת את הילדים שהתאמצו לפתור את החידה.

במהלך השנה אני מאפשרת לילדים להמציא חידות ואז גם שם הפינה משתנה ל"החידה השבועית של (שם הילד) ושופי ינשופי".

--------------------------------------------------------------------------------
יש לכם רעיונות לחידות נוספות לפינה? אשמח שתשתפו בתגובות.
אפשר למצוא אותי גם בפייסבוק  Naama Meiri Makov



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אותיות דגושות ורפות

משחקים ללימוד הקריאה

"אוצרות הסיפור שלי" - מטלת קריאה לחופשת הפסח